Funkční aplikace dodané včas.
Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.
Mikrostránka je skvělý nástroj, který nestojí mnoho, ale může hodně nabídnout. Jestliže ještě nemáte svůj vlastní web, tak mikrostránka může být jeho začátkem. Nemusíte hned začínat s megalomanským projektem.
Mikrostránka je jednoduchý web, který má informovat, vysvětlovat a propagovat konkrétní specifický produkt nebo službu. Účelů mikrostránky může být samozřejmě mnohem víc. Závisí to od konkrétní situace a nápadů.
Mikrostránku je vhodné použít, jestliže chcete upozornit návštěvníky webu na něco specifické. Například stránka http://www.uctovnictvo-online.sk vysvětluje, co je účetnictví online. Má vysvětlit lidem rozdíl mezi zpracováním účetnictví na počítači v klasickém účetním programu a zpracováním online. Zákazník se tak může lépe rozhodnout, zdali mu vyhovuje zpracování účetnictví online.
Podobně například automobilky někdy vytvářejí samostatný web při uvedení nového modelu na trh.
Výhodou mikrostránek je, že nezatěžují návštěvníka věcmi, které s konkrétním tématem nesouvisí. Web může být mnohem jednodušší, hezčí a dynamičtější. Grafika a celý vzhled mikrostránky může být připraven individuálně. Pokud by jsme chtěli konkrétní téma rozvíjet na hlavním webu společnosti, museli by jsme se přizpůsobit vzhledu hlavního webu.
Název mikrostránky a její adresu je vhodné přizpůsobit jejímu účelu. Google ji bude lépe indexovat a asociovat s konkrétními výrazy. Lidé si ji jednodušeji zapamatují a lehce ji na webu najdou.
Obsah mikrostránky, obrázky a texty můžou samozřejmě odkazovat na váš web a podpoří tak vaše celkové SEO. Některé mikrostránky se dokonce vytvářejí pouze za účelem SEO optimalizace.
Mikrostránky můžete využít na otestování nápadu na nový produkt nebo službu. Na mikrostránky můžete velmi efektivně cílit reklamní kampaně. Mikrostránku dokonce nemusíte vůbec spojovat se jménem vaší společnosti.
Mikrostránku můžete využít na prodej stejných služeb pro jiný okruh zákazníků a pod jiným názvem produktu. Mikrostránku můžete využít jako vstupní bránu pro zákazníky na trhu v konkrétním státu a odtud je přivést na svůj hlavní web. Podobně jako to dělá náš web http://www.dufeksoft.cz.
Jestliže nemáte svůj vlastní web, tak mikrostránka může být jeho začátkem. Nemusíte hned začínat s megalomanským webem.
Mikrostránka je jednoduše skvělý nástroj, který nestojí mnoho, ale může hodně nabídnout.
Náklady na vytvoření mikrostránky mohou být velmi nízké. Samotný její provoz stojí ročně méně než 3000 Kč.
Zaujal vás koncept mikrostránek? Ozvěte se a my vám pomůžeme s jejím vytvořením. Připravíme vám mikrostránku s dizajnem na míru, která bude pěkná a funkční na počítači, tabletu i mobilu.