Funkční aplikace dodané včas.
Přitažlivý vzhled, jednoduché ovládání, dodržený rozpočet a časový harmonogram.
Když si kupujete automobil, tak ne proto, aby jste ho měli. Kupujete si ho proto, aby vás dopravil na místo určení rychleji než veřejná doprava. Stejně je to i s webovými stránkami.
Mít webovou stránku je dnes nutnost. Když nemáte firemní web, tak se někteří zákazníci na vás mohou dívat jako na neprofesionální firmu.
To je jeden z důvodů, proč se mnozí na nás obracejí s požadavkem na vytvoření webové stránky. Mnoho firem a živnostníků si před rozhodnutím, komu stránku dají vytvořit, dělá malý cenový průzkum. Velká většina z nich se potom rozhodne pro nejlevnější nabídku. Většina takto vybraných a vytvořených webů jsou vyhozené peníze.
Účelem webové stránky, jestliže má v podnikání pomáhat, není pouze její existence.
Webová stránka musí aktivně s návštěvníkem komunikovat a musí mu poskytnout informace, které hledá. Zároveň je důležité, aby byla webová stránka na internetu lehce vyhledatelná. Je nutné, aby se vaše webová stránka ve vyhledávání zobrazila vašim existujícím i potenciálním zákazníkům, co nejčastěji. Tedy vždy, když hledají něco, co vaše firma řeší a ne pouze při vyhledávaní názvu vaší firmy nebo produktu, či služby.
Když vás nikdo přes vyhledávání nenajde, potom nemá smysl webovou stránku vytvářet. Peníze do takovéto webové stránky jste investovali zbytečně, protože většinu klientů získáváte úplně jiným způsobem a potkáváte se s nimi osobně.
Když si kupujete automobil, tak zřejmě ne proto, aby jste ho měli. Kupujete si ho proto, aby jste se dostali z místa na místo rychleji než veřejnou dopravou. Je to sice dražší, ale šetří to čas a opravdu to pomáhá vašemu podnikání.
Podobné je to i s tvorbou webových stránek. Jestliže má být web užitečný, je nutné tomu věnovat dostatečný čas, úsilí a musí to udělat lidé, kteří tomu opravdu rozumí.
Webová stránka, která skutečně pomůže vašemu podnikání a která vám přivede nové zákazníky, se nedá vyrobit ze žádné šablony. Každé podnikání je jiné a je potřeba strukturu webu a jeho obsah přizpůsobit příslušnému podnikatelskému záměru.
Musí se individuálně a precizně navrhnout struktura menu, texty a obrázky. Každé jedné podstránce se musí věnovat dostatečný individuální čas.
U levných samoobslužních řešení to musíte udělat sami a máte pouze omezené možnosti. Navíc když nemáte znalosti SEO optimalizace, potom výsledek dobrý nebude. Výsledný web se vám možná bude líbit a budete se těšit, jak levně jste ho získali. Bude to však pouze web, který existuje, ale nepřináší vám žádné nové zákazníky.
Možná máte šikovného syna nebo známého, který vám nabídne, že vám udělá webovou stránku zadarmo nebo malý poplatek. Vždyť je to jenom trochu kódování v HTML, CSS a JavaScriptu. Ano, na to aby stránka existovala, to opravdu stačí. Avšak na to, aby aktivně stránka pro vás pracovala a přinášela vašemu podnikání opravdový užitek je to méně než málo.
Dřív než se rozhodnete, že potřebujete nový web, měli by jste si určit kolik do toho chcete investovat. Oslovte několik tvůrců webových stránek s tím, že potřebujete webovou stránku a zeptejte se jich, co za danou cenu umí pro vás udělat. Když kupujete auto, tak si také napřed určíte svůj limit. Že je tomu tak?
Dřív než někoho oslovíte, prohlídněte si jeho web. Prohlídněte si jeho práci a hlavně reference od zákazníků. Jsou s jeho prací spokojeni?
Podívejte si také na ceník. Když někdo přímo na svém webu zveřejňuje konkrétní ceny za konkrétní webové stránky, potom považuje cenu za důležitou a zřejmě nevěnuje dostatek pozornosti individuálnímu přístupu. Každé podnikání je jiné a tvorba webové stránky bez individuálního přístupu, není dobrou cestou.
Jestliže vám někdo nabízí vytvoření webové stránky za minimální cenu a neupozorní vás na fakt, že takový web je pro vás zbytečný, potom si to ani on sám neuvědomuje nebo chce na vás pouze vydělat.
Je také důležité najít dlouhodobého partnera. Tvorba webové stránky je pouze prvním krokem. Postupně zjistíte, že potřebujete stránku upravovat a vylepšovat. Něco zvládnete sami a s něčím vám váš dodavatel webové stránky pomůže. Je proto logické, že kamarád a ani žádný student se vám dlouhodobě věnovat nebude.
Jestliže je váš rozpočet omezený, začněte v malém. Nemusíte mít hned gigantický web. Tak jak bude růst vaše podnikání, tak se může rozšiřovat také váš web. Tak, či tak web, který vydělává, vyžaduje neustálou aktualizaci a rozšiřování svého obsahu.
A nakonec, jestliže máte jasnou představu, co potřebujete, ale peníze vám na to nestačí, zeptejte se na možnost tvorby webu na splátky.